ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرونده طلاق‌های صوری مصداق بی‌عدالتی

اترک: دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: طلاق‌های صوری مصداق حق و ناحقی و بی‌عدالتی است و در این خصوص باید از دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم بخواهید تا پیگیر این موضوع باشد زیرا نتیجه این قبیل سوءاستفاده‌های رواج بی‌عدالتی و حق خوری است.

به گزارش اترک، مسلم محمدیاران در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: فضای حاکم بر تأمین اجتماعی فضای ایثار و ازخودگذشتگی و خدمت است و تأمین اجتماعی با حمایت از زندگی خانواده‌ها در جامعه کمک بزرگی به برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشور می‌کند.

وی افزود: یک جریان سازمان‌یافته سو استفاده گر در مباحث مالی در برخی دستگاه‌ها وجود دارد که زمینه‌ساز بروز بسیاری از تخلفات اداری و درنتیجه آسیب‌های اجتماعی است.

یاران گفت: خوشبختانه این آسیب در سازمان تأمین اجتماعی وجود ندارد و اداره کل تأمین اجتماعی استان به برکت وجود نیروهای سالم و تلاش‌گر از سالم‌ترین دستگاه‌ها است.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد بابیان این‌که سازمان تأمین اجتماعی گردش مالی بسیار عظیم و گسترده‌ای دارد، اظهار کرد: ازاین نظر بسیار حساس است و تقاضا دارم شما کارکنان تأمین اجتماعی بر این عهد استوار باشید که مثل همیشه بی حاشیه و سالم کارکنید.

یاران مخاطبین تأمین اجتماعی را از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه دانست و افزود: نتیجه تلاش‌های شما یک زندگی شرافتمندانه هرچند حداقلی را برای این خانواده‌های شریف و عزیز به همراه می‌آورد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد ضمن اشاره به پرونده طلاق‌های صوری این امر را مصداق حق و ناحقی و بی‌عدالتی برشمرد و گفت: در موضوع طلاق‌های صوری شما باید از دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم بخواهید تا پیگیر این موضوع باشد زیرا نتیجه این قبیل سواستفاده های رواج بی‌عدالتی و حق خوری است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه