ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بررسی پرونده ای در دستگاه قضا:

اختلاس در اتاق بازرگانی خراسان شمالی

منابع آگاه از اختلاس در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی خبر دادند.

به گزارش اترک، براساس اطلاعات به دست آمده، پای یک عضو هیئت مدیره ادوار گذشته و دو عضو فعلی هیئت رئیسه که در ادوار گذشته نیز حضور داشتند به عنوان متهمان اصلی این اختلاس در میان است.

گفته می‌شود متهمان هم اکنون با قید وثیقه آزاد هستند و پرونده در مراحل تحقیقات است.

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در مرداد ماه 86 عملاً فعالیت خود را آغاز نمود و هم اکنون دارای 7 کمیسیون است.

از ابتدای تأسیس این اتاق، محمد صمدی به مدت 12 سال ریاست اتاق بازرگانی را بر عهده داشت. اما آبان ماه سال گذشته بود که به علت بیماری قلبی از سمت خود کناره گیری کرد. اقدامی که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

تلاش و پیگیری برای مطالبه خواسته‌های مشروع بخش خصوصی از حاکمیت، تقویت کمیت و کیفیت ارائه خدمات متنوع حرفه‌ای به اعضاء با هدف توسعه پایدار اقتصادی، رشد و بالندگی فعالان کسب و کار و ارتقاء استانداردهای زندگی در منطقه از جمله وظایف تعریف شده برای اتاق بازرگانی است.

اتاق بازرگانی موسسه‌ای غیر انتفاعی است که دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی می‌باشد. این تشکل، جهت ایجاد هماهنگی و همکاری میان بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن در مراکز تجاری مهم مملکتی، بر حسب تقاضای تجار محل فعالیت می‌کند.

گفتنی است، تخلف در اتاق‌های بخش خصوصی استان مثبوق به سابقه بوده و هم اکنون یکی از مدیران پیشین اتاق تعاون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه