ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رونمایی از پکیج هوشمند سرمایشی با قابلیت ذخیره سازی انرژی

اترک: یک شرکت فناور خراسان شمالی موفق ساخت، تجاری سازی و انبوه سازی دستگاه (پکیج) ذخیره سازی برق در ساعات کم باری و آزادسازی آن به هنگام پیک شد به طوری که مصرف انرژی را در اوج بار تا ۹۵درصد کاهش می دهد.

 

 

به گزارش اترک، این پکیج در شرایط کنونی می تواند به راحتی مصرف برق را در اوج بار مدیریت کند.

این سیستم علاوه بر کاهش هزینه های خرید پکیج گرمایشی و کولرهای گازی و سیستم های سرمایشی میزان مصرف برق نیز در ساعات اوج بار به ۹۵ درصد کل برق مصرفی کاهش پیدا می کند.

پکیج هوشمند سرمایشی و گرمایشی شرکت آریا یورد تحت برند تجاری کینگ تک با سرمایه گذاری هلدینگ پیشگامان با حضور شماری از مسوولان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در خراسان شمالی افتتاح شد .

پکیج سامانه سرمایشی و گرمایشی تولید شده این شرکت با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی زیر نظر پارک علم و فناوری و شرکت توانیر طراحی و راه اندازی شده است .

علاوه بر مدیریت مصرف برق در پیک بار، این پکیچ برق کمتری نیز مصرف می کند که هزینه های مصرف کننده به صورت چشمگیری پایین خواهد آمد.

حمایت از کارآفرینان

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این آیین بر حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و گفت: امروز یکی از کارآفرینان استان توانسته اند موفقیت هایی در حوزه دانش و اختراع داشته باشند.

سردار اسماعیل فرجی افزود: باید با تلاش بتوانیم به علم و دانش دست یابیم که در این راستا باید ادای تکلیف داشته باشیم که این جوانان توانستند با روحیه بالا و اراده خود موفقیت هایی  را کسب کنند که باید این مسیر را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه باید روحیه کار ،تلاش و کارآفرینی در جامعه در بین اقشار مختلف نهادینه سازی شود گفت: هم اکنون که تمام دنیا به کشورمان چشم دوخته اند نیازمند کارآفرینان و مخترعان هستیم، در این زمینه موفقیت هایی داشته ایم اما باید تلاش ها چند برابر شود تا بتوانیم در بخش های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

فرجی به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب نیز اشاره ای کرد و گفت: مهار تورم و رشد تولید با کار و تلاش در جامعه به دست خواهد آمد که خوشبختانه جوانان ما از اراده لازم برخوردار  اما نیازمند حمایت هستند تا بتوانند ایده ها و خلاقیت های خود را جامعه عمل بپوشانند و حتی عملیاتی و تجاری سازی کنند که در این راه اشتغال نیز برای تعداد زیادی از جوانان فراهم خواهد شد.

سردار فرجی به تولید انبود پکیچ های هوشمند سرمایشی و گرمایشی توسط جوانان نخبه و باانگیزه استان اشاره ای کرد و افزود: برای نخستین بار جوانان با علم و دانش این پکیج را اختراع، تجاری و انبوه سازی کردند که نقش مهمی در تولید خواهد داشت و حتی برای صادرات این محصول نیز با یکی از کشورها صحبت شده است و در حال حاضر به سایر استان ها عرضه خواهد شد.

وی افزود: این کار آفرینان توانسته اند برای 70 تا 80 نفر شغل ایجاد کنند که در راستای ایجاد اشتغال نیز نقش مهی ایفا کرده اند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: ساخت کشور نیازمند اراده و توانمندی است و جامعه آرمانی تنها با تلاش و کوشش شکل خواهد گرفت و در این میان بیگانگان به ما کمک نمی کنند بلکه با تلاش های خود مانع پیشرفت ها نیز خواهند شد.

سردار فرجی خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به توانمندی رسیده است و روی پا خود ایستاده اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه