ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آزادی خواه:

تک روی برخی از نمایندگان در انتخابات هیات رئیسه برخلاف وحدت جریان انقلاب است

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: تک روی برخی از اعضای فراکسیون در خصوص انتخابات هیات رئیسه برخلاف وحدت و نظم جریان انقلاب است و موجب آسیب به جریان انقلاب می شود. در حال حاضر متاسفانه برخی از افرادی که عضو رسمی فراکسیون بودند اعلام انصراف کردند و از فراکسیون خارج شدند؛ در حالیکه این افراد با همین برند وارد مجلس شدند و با همین لیست و سر لیست نماینده شده اند اما حالا از فراکسیون خارج شدند. این اقدام، اقدام خوبی نبود.

احد آزادی خواه

احد آزادی خواه، با انتقاد از تک روی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: فراکسیون انقلاب، فراکسیون اکثریت و تاثیرگذار است. البته در اجلاسیه اول و دوم و حتی اوایل اجلاسیه سوم فراکسیون نیمه فعال بود اما در 8 ماه گذشته فراکسیون را با ساختار و هیات رئیسه جدید فعال کردیم.اعتقادمان این است که مخصوصا برای ریاست خروجی فراکسیون به صحن مجلس بیاید. این یک قاعده و نظم سیاسی است که در هر دوره مرسوم بوده است.

وی افزود: متاسفانه در اجلاسیه های پیشین افرادی داشتیم که برخلاف عرف و از خارج از فراکسیون اعلام کاندیداتوری می کردند. اما در سال جاری ما تلاش می کنیم که اعضای فراکسیون از درگاه فراکسیون همفکری و صحبت کنند و در مورد ریاست مجلس با خرد جمعی تصمیم گیری انجام شود. اگر غیر از این فردی از اعضای فراکسیون اقدام کند، خلاف قانون نیست اما حتما خلاف عرف و اخلاق است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: تک روی برخی از اعضای فراکسیون در خصوص انتخابات هیات رئیسه برخلاف وحدت و نظم جریان انقلاب است و موجب آسیب به جریان انقلاب می شود. در حال حاضر متاسفانه برخی از افرادی که عضو رسمی فراکسیون بودند اعلام انصراف کردند و از فراکسیون خارج شدند؛ در حالیکه این افراد با همین برند وارد مجلس شدند و با همین لیست و سر لیست نماینده شده اند و حالا از فراکسیون خارج شدند. این اقدام، اقدام خوبی نبود./

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه