ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعطیلی جایگاه های عرضه گاز CNG و مشکلات ایجاد شده

تعدادی از رانندگان تاکسی های تلفنی فعال استان خراسان شمالی در تماس با روزنامه اترک از تعطیلی تمام جایگاه های عرضه گاز CNG انتقاد کردند.

 

به گزارش اترک، با توجه به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز طی روزهای گذشته در خراسان شمالی، شرایط توزیع گاز در این استان به حالت بحرانی رسید.

در همین راستا برای جلوگیری از قطع گاز خانگی، ستاد بحران تصمیم بر قطع گاز صنایع، اصناف غیر ضرور، دورکاری ادارات و مراکز دولتی و تعطیلی جایگاه های CNG استان گرفت. 

شاید تعطیلی و قطع گاز، راهکار برون رفت کوتاه مدت از این بحران باشد ولی در دراز مدت باید تدابیری اندیشیده شود تا مشکلات دیگری ایجاد نکند. 

رانندگان تاکسی، یکی از گروه هایی هستند که قطعی گاز و در نتیجه تعطیلی جایگاه های عرضه CNG مشکلات زیادی را برای آنان ایجاد کرده است.

تعدادی از رانندگان در تماس با اترک از تعطیلی تمام جایگاه ها انتقاد کرده و بیان داشتند: نبود گاز سی ان جی باعث شده تا رانندگان به ناچار از بنزین آزاد استفاده کنند و عملا با توجه به پایین بودن کرایه ها، اکثر تاکسی ها فعالیت ندارند. 

رانندگان ادامه دادند: با توجه به بالا بودن قیمت بنزین آزاد، انتظار می‌رود حداقل یک یا دو جایگاه عرضه گاز سی ان جی فعال باشد تا در شرایط سخت اقتصادی فعلی، این قشر با دغدغه کمتری به فعالیت خود ادامه دهند. 

تاکسی پیدا نمی‌شود

از سوی دیگر برخی از شهروندان بجنوردی در تماس با اترک از پایین بودن تعداد تاکسی ها در شهر گلایه کرده اند. 

یکی از این شهروندان بجنوردی می گوید: بنده که طبق معمول برای رفتن به محل کارم از تاکسی استفاده می‌کنم، متاسفانه دو روزی است که به سختی تاکسی پیدا می کنم. 

وی ادامه می‌دهد: اگر تاکسی هم پیدا شود باتوجه به تعطیلی جایگاه های عرضه سی ان جی، کرایه خود را افزایش داده اند و علت آن را هم استفاده از بنزین آزاد اعلام می‌کنند.

به گزارش اترک، بدون شک صرفه جویی یکی از راهکارهای کمک به جلوگیری از قطعی گاز در این زمستان سخت است اما  انتظار می‌رود مسئولان در کنار تدابیری که اتخاذ می‌کنند، تمام جوانب را بسنجند تا مشکلات این‌چنینی برای برخی اقشار از جمله رانندگان و به دنبال آن مردم، رخ ندهد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه