ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اجرای طرح سراسری بازرسی ضربتی از کارگاه‌های پرخطر در خراسان‌شمالی

اترک: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی از به اجرا درآمدن طرح سراسری بازرسی ضربتی از کارگاه‌های پرخطر در استان خبر داد.

به گزارش اترک، مهدی اسلام خواه در بازرسی از کارگاه‌های صنعت ساختمان اظهار کرد: نظارت بر وضعیت صلاحیت ایمنی شرکت‌های پیمانکار و آموزش کارگران، اجرای مقررات ایمنی و حفاظت فنی در کارگاه‌ها، رعایت ایمنی عمومی در اطراف طرح ها با هدف جلوگیری از وقوع حوادث عمومی از مهم‌ترین موارد مورد تأکید در این بازرسی‌هاست.

وی گفت: بازرسی‌ها از کارگاه‌های مشمول قانون کار منجر به ابلاغ ۷۰۰ مورد اخطار و گزارش رفع نقص شد که ۱۶ کارگاه به علت توجه نکردن به نکات ایمنی به مراجع قضایی خراسان‌شمالی معرفی و در نهایت منجر به پلمب ۶ کارگاه ساختمانی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: ۵۲ درصد از حوادث کار در کارگاه‌های ساختمانی اتفاق می‌افتد و ۸۰ درصد از این میان هم به علت رعایت نکردن موارد ایمنی منجر به حادثه برای کارگران می‌شود.

اسلام خواه از کاهش افراد دریافت کننده بیمه بیکاری در خراسان‌شمالی هم خبر داد و گفت: ۸۷۱ نفر از ابتدای امسال تاکنون مشمول دریافت بیمه بیکاری شده‌اند، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۹۲۱ نفر بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین اضافه کرد: ۱۷۴ پرونده درباره مشاغل سخت و زیان آور در ۱۱ کمیته بدوی و تجدید نظر در سالجاری بررسی شده است و نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه