ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل تعاون سمنان:

یکهزار و ۵۰۰ واحد در استان سمنان هدف طرح بازرسی از کارگاه‌های پرخطر است

اترک/مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ کارگاه هدف اجرای طرح بازرسی از کارگاه‌های پرخطر در این استان محسوب می‌شود.

جعفر کاشانی افزود: طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر به منظور حفظ و صیانت از نیروی کار و سلامت کارگران، از اهداف راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به صورت سراسری آغاز شد.

وی با اشاره به هدفگذاری بازدید از یکهزار و ۵۰۰ کارگاه در قالب طرح بازرسی از کارگاه‌های پرخطر در استان سمنان، خاطرنشان کرد: گروه های معدن، صنعت و ساختمان اولویت های کارگاه ها در اجرای طرح بازرسی از کارگاه‌های پرخطر در استان سمنان محسوب می شوند.

وی ابراز داشت: اگر کسانی در مورد قوانین و بازرسی کار مباحثی برای مطرح شدن دارند با شماره تلفن ۳۱۶۰۹۲۲۴ اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تماس بگیرند و این اداره آماده بررسی ها در این زمینه است.

کاشانی ادامه داد: در قالب این بازرسی ها، قوانین و مقررات مربوط به ایمنی به کارگاه ها ابلاغ و نقاط پرخطر شناسایی می شود.

وی با اشاره به اینکه در این بازرسی ها طبق مقررات با نقاط پرخطر برای کارگران برخورد می شود، بیان کرد: حفظ سلامت و صیانت از کارگران از اهداف تعیین شده این طرح است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به ضرورت ارایه آموزش در محیط های کارگری به منظور ارتقای سطح ایمنی کارگران افزود:  ۶ هزار و ۵۰۰ نفرساعت آموزش طی نیمه نخست سال ۱۴۰۱ توسط بازرسین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ارایه شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه