ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جانمایی ۱۱۰ اسکله برای توسعه گردشگری مازندران

اترک/ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران اعلام کرد: جانمایی ۱۱۰ اسکله از برنامه های گردشگری استان برای توسعه و رونق صنعت گردشگری است.

صادق برزگر با بیان اینکه اولویت اداره کل گردشگری این است تا جایی که قوانین اجازه می دهد مشکلات را برطرف کنیم، افزود: رویکرد ما در اداره کل گردشگری آمایش سرزمین است.

وی اقامتگاه های بوم گردی را یکی از ظرفیت ها و اولویت های مهم در روستاهای مازندران برشمرد و گفت: تعداد این اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان نوشهر کم است در حالی که هر روستا باید یک بوم گردی داشته باشد.

مدیرکل گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی با بیان اینکه ۱۱ اسکله گردشگری در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: جانمایی ۱۱۰ اسکله در برنامه های استان است و تا جایی که ممکن است موانع را با کمک استاندار برطرف خواهیم کرد.

برزگر با اشاره به اینکه در شهرستان نوشهر ۲۳ پروژه در مرحله ساخت است افزود: اولویت ما رفع مشکلات است و در همین راستا مشکل اشخاص در بخش تسهیلات از محل تبصره ۱۸ برطرف شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه