ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت ۶ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران خاص خراسان‌شمالی

اترک: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۲۰۶ بیمار خاص و صعب‌العلاج استان از ابتدای سالجاری تاکنون ۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال کمک هزینه دارویی دریافت کردند.

به گزارش اترک، سیدعلی وکیلی اظهار داشت: کمک هزینه دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان جدای از کمک‌های سایر نهادهای حامی بیماران خاص است و این معاونت ۵۰ درصد سهم بیماران سرطانی از هزینه‌های دارویی را نیز پرداخت می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز این نهاد ۹ میلیارد ریال مساعدت دارویی به سه هزار و ۷۳۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج استان پرداخت کرد.

وکیلی از انجام ۴۵۹ مورد بازرسی در سال جاری از شرکت‌های پخش دارویی و داروخانه‌های سطح استان خبر داد و گفت: بازرسی‌های این نهاد در سالجاری منجر به کشف سه مورد گرانفروشی، چهار مورد قاچاق و ۲۸ مورد عدم حضور مسوول فنی در داروخانه‌ها شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، اضافه کرد: همچنین در سالجاری ۴۷۴ مورد بازرسی از واحدهای غذایی استان انجام شده است که هفت مورد از آن به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات معرفی شد.

وی همچنین از نظارت دقیق بر اجرای طرح دارویار در سطح استان خبر داد و بیان کرد: به صورت مستمر تیم‌های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تلاش هستند تا این طرح به خوبی و با دقت اجرا شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه