ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توسعه خراسان شمالی در گروه تلاش مدیران برای جذب بودجه

اترک: استاندار خراسان شمالی گفت: توسعه استان زمانی میسر میشود که همه مدیران برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

به گزارش اترک،  محمدرضا حسین نژاد در شورای برنامه ریزی استان خراسان شمالی اظهار داشت: باید سند توسعه استان، نقشه راه مدیران باشد. با تصویب قانون برنامه هفتم توسعه کشور، بازنگری سند توسعه استان و برش شهرستانی آن بسیار مهم خواهد بود.

حسین نژاد تصریح کرد: در بازنگری سند توسعه استان باید شناسایی پتانسیلهای استان، توجه به اعتبارات تملک و دارایی و بخش خصوصی دارای راهبرد،  سیاست و پروژه باشد.

وی با تاکید بر اینکه سهم خراسان شمالی در استفاده از پروژههای ملی باید افزایش یابد، تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی در این راستا باید هدف گذاری مشخصی اعمال کنند در این مسیر سند توسعه استان میتواند نقشه راه مدیران باشد.

استاندار خاطر نشان کرد: در بازنگری سند توسعه استان هدف گذاریها نباید آرمانی باشد لذا فرمانداران باید در قالب این سند برنامه ریزیهای لازم را اعمال کرده به طوری که تنظیم اسناد باید ما را از روزمرگی ها دور کرده و در مسیر پیشبرد اهداف استان باشد.

 حسین نژاد افزود: تحول استان ما زمانی رخ می دهد که  سهم ما از پروژه های ملی و دیده شدن بخش خصوصی در اعتبارات تعریف شده باشد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه