ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

راهپیمایی مردم ایران علیه آشوب، ناامنی و حرکات هنجار شکن اخیر

مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی روز گذشته پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی به تحرکات هنجار شکنان در روزهای اخیر واکنش نشان دادند و با حضور گسترده و پرشور، خود بار دیگر تاکید کردند که همواره در خط انقلاب، رهبری و نظام اسلامی هستند.

 

 

 

به گزارش اترک به نقل از ایرنا، اقشار مختلف مردم در جای جای ایران اسلامی پس از اقامه فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی گسترده، حرکت‌های هنجارشکنانه اخیر ،هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام ، نفرت و انزجار خود را این حرکات اعلام و  اهانت به مقدسات و ارزش های دینی را محکوم کردند.

نمازگزاران همچنین نسبت به اقدامات اخلالگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ابراز انزجار و با آرمانهای امام (ره) شهدا، رهبر معظم انقلاب و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با در دست داشتن تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین دست نوشته هایی با مضمون "ما تا آخر ایستاده‌ایم مطیع امر رهبریم"، "پلیس قانون‌مدار تشکر تشکر" و "پلیس ستون اصلی امنیت کشور است" انزجار خود را از حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت برخی عوامل به مقدسات ابراز کردند.

راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر

نمازگزاران تهرانی روز گذشته در محکومیت هتک حرمت مقدسات و اغتشاشات اخیر پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی مردمی برگزار کردند. راهپیمایی مردمی نمازگزاران جمعه تهران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی برگزار شد.

حاضران با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب به سردادن شعار علیه ساختارشکنان پرداختند.

در این مراسم، راهپیمایی‌کنندگان با سر دادن شعارهایی چون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و … انزجار خود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات ابراز کردند.

خروش غیرت مردم

 نمازگزاران درشهر کرمان و دیگر شهرهای استان کرمان هم بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض‌ به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و توهین آنان به مقدسات و شهدا راهپیمایی کردند و نیز درجریان این حرکت در حمایت از ماموران انتظامی علیه هنجارشکنان به آنان گل هدیده دادند.

«نیروی انتظامی باعث امنیت است، پیروی از رهبری باعث هر عزت است، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، عامل اغتشاشات آمریکاست عامل این جنایت آمریکاست» از دیگر شعارهای راهپیمایان در کرمان بود.

همچنین این افراد ضمن اینکه شعار «اهانت به قرآن رسم منافقین است فتنه و آشوبگری کار منافقین است» سر می دادند پلاکاردهایی نیز با مضمون«فتنه گر بیچاره مزدور اسراییل است، آشوبگر بی حیا سرباز اسراییل است، لبیک یا حسین(ع)، پلیس خادم ملت پلیس فدای ملت» در دست داشتند.راهپیمایان با در دست داشتن تمثال رهبری و حاج قاسم سلیمانی بندهایی از قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تایید کردند.

 

همچنین اعلام انزجار مردم مومن شهرستان های ورامین و پاکدشت در جنوب شرق استان تهران با برگزاری راهپیمایی که در این گردهمایی ولایتمداران تحرکات و اقدامات اغتشاشگران در روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند.  مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان ورامین در پی اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، در محکومیت این حرکات مذبوحانه عصر روز گذشته از میدان امام حسین(ع) شهرستان ورامین به سمت میدان امام خمینی(ره) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در طول مسیر، شعارهایی از قبیل علمدار ولایت ورامین به فدایت، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آشوبگر سر دادند.

مردم ورامین بار دیگر به خیابان ها آمدند و با شعارهایی که علیه آشوبگران سر دادند صف شان را از صف آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند و ثابت کردند که پای این نظام و انقلاب اسلامی تا آخر می مانند و ایستاده اند.

مردم مازندران هم پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر از جمله هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

 تجمع صدها هزار نفری مردم مازندران به خصوص در شهرهای بزرگ همچون ساری، بابل، آمل ، قائمشهر و همچنین شهرهای غربی و شرقی استان با هدف تجدید وحدت و استحکام میثاق با آرمان ها نظام اسلامی و ولایت فقیه برگزار شد

 نمازگزاران شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و دیگر شهرهای این استان هم پس از اقامه نماز همزمان با دیگر نقاط میهنمان در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر اقدام به راهپیمایی حماسی و باشکوه کردند.

در همین حال اقشار مختلف مردم اصفهان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و وقایع اخیر راهپیمایی کردند و خواستار برخورد با مقصران و هنجارشکنان شدند. این راهپیمایی که از مصلای بزرگ اصفهان آغاز و در مسیر خیابان مصلا به چهارراه فرایبورگ منتهی شد با شعارهایی نظیر الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل همراه بود.

حاضران در این راهپیمایی برخورد با مقصران حوادث و حرکات هنجارشکنانه اخیر برخی از عوامل فریب خورده استکبار و اهانت به مقدسات را خواستار شدند و بر حفظ نظام و اقتدار حکومت تاکید کردند.

 

در استان بوشهر هم نمازگزاران ولایت‌مدار و شهیدپرور پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اقدامات غیر قانونی اخیر، هتک حرمت به مقدسات و تخریب اموال عمومی توسط اغتشاش‌گران را محکوم کردند. در پی ایجاد برخی اغتشاش‌ها و بی حرمتی به مقدسات و ایجاد برخی ناهنجاری‌ها نماز گزاران بوشهری پس از اقامه نماز جمعه از مصلای نماز تا میدان قدس این شهر راهپیمایی و  اعتراض خود را به این رفتارهای ناشایست، توهین آمیز و هنجارشکنانه اعلام کردند.

در این راهپیمایی که با حضور گسترده نماز گزاران برگزار شد، شرکت کنندگان با شعارهای "فرماندهی مقتدر نیروی انتظامی مجری قانون است، حمایت از فراجا حمایت از امنیت، مرگ بر آشوب گر، آشوب و نفرت بس است دشمن پی تجزیه است، مرگ بر آشوبگر، خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است، ملت ما بیدار است از آشوبگر بیزار است، پرچم ایران عشق ماست این خط قرمز ماست، توهین به قرآن جنایت دشمنان،  مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، نیروی انتظامی تشکر تشکر، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن" حرکت‌های هنجارشکنانه دشمنان با هدف ایجاد فتنه در کشور را محکوم کردند.

 مردم هرمزگان، پس از پایان خطبه‌ها و اقامه نمازجمعه در محکومیت اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی راهپیمایی کرده و حمایت خود را اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند. نمازگزاران و مردم ولایتمدار هرمزگان روز جمعه از محل مسجد جامع (مصلی) تا میدان انقلاب بندرعباس با سر دادن شعارهای انقلابی، خواهان برخورد جدی با منافقان و اراذل و اوباش و آشوبگران شدند.

" مرگ بر منافق" "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اغتشاش گر و آشوبگر" ، "نیروی انتظامی تشکر تشکر" از مهمترین شعارهای راهپیمایان در شهرهای هرمزگان بود.

 

همچنین نمازگزاران در چهارمحال و بختیاری، بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض‌ به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و توهین آنها به مقدسات و قرآن، دست به راهپیمایی زدند و اهانت این اغتشاشگران به مقدسات را به شدت محکوم کردند. در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی مانند "مرگ بر آمریکا، فراجا تشکر تشکر، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق،ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" سردادند.

مردم گلستان پس از برگزاری نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، آشوب‌های اخیر در شهرهای کشور و اغتشاشات منجر به واردکردن آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر در کنار مسوولان و مقامات ارشد استانی و شهرستانی اقدامات هنجارشکنانه اخیر را محکوم کردند.

همچنین نمازگزاران تبریزی در این راهپیمایی اقدامات عده‌ای اغتشاشگر، عوامل مزدور و فریب خورده از سوی منافقان و گروهک های منحله برای اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ع) و قرآن کریم و تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم را محکوم کردند.

این افراد با پیمودن مسیر راهپیمایی و سردادن شعارهای مختلف، آتش زدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، هتک حرمت حجاب بانوان و اغتشاشات اخیر را فتنه آمریکایی، صهیونیستی دانسته و از مراجع قضائی و امنیتی خواستند تا با مزدوران استکبار برخورد قانونی کنند.

 

از سویی دیگر امروز نمازگزاران جمعه در مشهد، گناباد، تربت حیدریه و سایر شهرستانهای این استان همگام با سایر مردم ایران اغتشاشات اخیر را با برگزاری راهپیمایی محکوم کردند.

زنان و مردان نمازگزار پس از پایان نماز جمعه مشهد مقدس در ورودی باب الجواد گرد هم آمدند و با مشتهای گره کرده شعارهایی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و مقابله با بی حجابی ها، اغتشاش ها و آسیب زدن به اموال عمومی سر دادند. عمده کسانی که دست به تظاهرات زده بودند را بانوان محجبه مشهد تشکیل می دادند، برخی از آنان چفیه را به دور شانه های خود بسته بودند و برخی کفن هایی که  شعارهای ضد بدحجابی روی آن نوشته شده بود، بر تن کرده بودند.

آنان شعارهایی از جمله "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ما است"، "نیروی انتظامی تشکر، تشکر"، "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده"، "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند"، "الله اکبر، الله اکبر"، "مرگ بر منافق، مرگ بر منافق"، "مرگ بر آمریکا"، "نیروی انتظامی، حمایتت می کنیم"، "سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن"  را سر می دادند.

در استان خوزستان اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی در شهرهای مختلف این استان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت آشوب ، ناامنی و حرکات هنجارشکن اخیر راهپیمایی کردند. در راهپیمایی امروز اهواز که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مصلای امام خمینی اهواز تا چهار راه آبادان برگزار شد ، شرکت کنندگان با سردادن شعار "مرگ بر فتنه گر آشوبگر " ،"فتنه گر فتنه گر ننگت باد ، آشوبگر آشوبگر مرگت باد" هرگونه آشوب و فتنه را محکوم کردند .

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در اهواز خشم و انزجار خود را نسبت به حرکات اغتشاشگرانه سودجویان طی روزهای اخیر، اهانت به مقدسات و ارزش های دینی اعلام داشتند.

 اقشار مختلف مردم ارومیه پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی گسترده علیه حرکت‌های هنجارشکنانه عده‌ای فریب خورده، تخریب اموال عمومی و اهانت به ساخت مقدس قرآن کریم، نفرت و انزجار خود را از این حرکات اعلام کردند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، با مشت محکم می‌زند این ملت بر دهان دشمنان ولایت، فتنه گر منافق در ایران ماندنی نیست، خواسته ملت ما اجرای امر امام، مرگ بر مزدور فتنه گر از جمله مهمترین شعارهایی بود که مردم ارومیه در این راهپیمایی سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در ادامه اعلام کردند: ما حاضران در این تجمع مراتب حمایت قاطع خود را از حافظان جان و مال و امنیت نیروی انتظامی که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اعلام داشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی را که با تقدیم شهدای عزیز حافظ امنیت کشور هستند گرامی می‌داریم و از این جان برکفان می‌خواهیم تا با قوت و قدرت به وظایف قانونی خود عمل کرده و خواب راحت را از برهم زنندگان آرامش عمومی و امنیت کشور سلب کنند.

نمازگزاران بجنوردی پس از اقامه نماز باشکوه جمعه بر علیه اغتشاشگران راهپیمایی و اقدامات آنان را محکوم کردند. نمازگزاران جمعه در بجنورد با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،‌ مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، تجلی بصیرت اطاعت از ولایت،‌ فراجا حمایتت می کنیم، فراجا فراجا تشکر، نابودی فتنه گر در دست مردم ماست و ما تا آخر ایستاده ایم، اقدامات اخیر آشوبگران را محکوم کردند.

مردم بجنورد اعلام کردند که ایران در بیش از چهار دهه گذشته در مسیر رشد حرکت کرده و از این پس با انسجام بیشتر، مستحکم و با اراده قوی تر برای رسیدن به موفقیت گام بر می دارد.

مردم وفادار کرج در حمایت از اقتدار نیروی انتظامی و محکومیت رفتارهای هنجارشکنانه عده ای از مزدوران و آشوب گران به بهانه فوت دختر سقزی با راهپیمایی از مصلی امام خمینی (ره) کرج تا امام زاده حسن (ع) این رفتارها و حرکات هنجارشکنانه وقایع اخیر که با توهین به مقدسات نظام جمهوری اسلامی همراه بوده را  محکوم کردند.

کرجی ها با حضور حماسی و معنوی خود بار دیگر از اقتدار و امنیت کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و ضمن محکومیت توهین به مقدسات و حرکات هنجار شکنان، بیزاری و انزجار خود را نسبت به اقدامات خرابکارانه و خلاف امنیت عمومی اعلام کردند.

 

 
تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه