ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

طرح دارویار برای جلوگیری از قاچاق داروست

بجنورد زیبا: مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: طرح دارویار برای مقابله با خرید خودسرانه دارو، تلنبار کردن آن در خانه ها و قاچاق دارو به خارج از کشور است.

دکتر محسن رعنایی با حضور در دفتر مرکزی روزنامه اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا به مناسبت روز خبرنگار و قدردانی از زحمات فعالان رسانه ای این مجموعه، بیان کرد: طرح دارویار در ۲۳ تیر امسال اجرا شد که قبل از این تاریخ، قیمت داروهای وارداتی افزایش یافت و قیمت داروهای داخلی ثابت مانده بود.

وی ادامه داد: طبق این قانون، با توجه به آزاد شدن نرخ ارز ترجیحی، تولیدکننده داروها را با قیمت جدید به داروخانه می فروشد اما آنها موظف اند تا داروها را با نرخ قبل از ۲۳ تیر پرداخت کنند و مابقی آن را بیمه ها پرداخت می کنند.

دکتر رعنایی تاکید کرد: این طرح شروطی دارد که طبق آن، داروها باید با ویزیت پزشک و الکترونیکی تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه ۴۴۰ هزار بیمه شده روستایی در استان داریم، اظهار داشت: براساس مصوبات قانونی، شهرهای زیر۲۰ هزارنفر از بیمه روستایی برخوردار می شوند، ۱۷۰ هزار بیمه شده سلامت در شهرهای بالای ۲۰ هزارنفر استان نیز داریم و علاوه بر آن، ۵۰ هزارنفر نیز از بیمه ادارات و ۲۷ هزارنفر نیز از سایر بیمه‌ها مانند مددجویان کمیته امداد، شهدا و... برخوردارند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی از وجود بین پنج تا ۱۰ هزاربیمه شده ایرانیان در استان نیز خبرداد و تصریح کرد: این افراد در آزمون ارزیابی وسع شرکت می کنند که در نتیجه ۵۰ و یا ۱۰۰ درصد حق بیمه را پرداخت می کنند.

دکتر رعنایی بیان کرد: در راستای سیاست های جوان گرایی، پوشش بیمه خدمات درمان ناباروری افزایش یافته به طوریکه اکنون، حدود ۷۰ درصد هزینه های درمانی در مراکز خصوصی را نیز پرداخت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه از طریق تماس با تلفن ۱۶۶۶ و یا کد #۱۶۶۶* می توان انتقادات و پیشنهادات از این سازمان را منعکس کرد، تاکید کرد: طبق آزمون ارزیابی وسع وزارت رفاه، سه دهک ابتدایی جامعه از بیمه رایگان یکساله برخوردار شده و دهک چهارم، ۱۰ درصد، دهک پنج و ۶، ۲۵درصد، دهک هفت و هشت، ۵۰ درصد و دهک ۹ و ۱۰، ۱۰۰ درصد مبلغ حق بیمه را می پردازند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه