ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تصویب اعتبار ۹۵۰ میلیاردی برای تکمیل سه طرح آبرسانی در استان مرکزی

اترک/عبدی: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی از تصویب ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان، برای تکمیل سه طرح آبرسانی استان خبر داد.

عزت اله آمره ای در خصوص دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان، اظهار کرد: در این سفر کمبود آب زیرزمینی برای بخش های مختلف از جمله صنعت استان، عدم استقبال صنایع از استفاده از پساب تصفیه خانه های فاضلاب و جایگزینی با منابع آب در اختیار، کمبود آب شرب در برخی روستاهای استان و عدم تخصیص اعتبار کافی و به موقع جهت تکمیل طرح های اجرایی از جمله طرح‌های آبرسانی، به عنوان چالش حوزه تامین آب در استان مطرح شد.

وی تکمیل طرح آبرسانی به شهر ساوه از خط انتقال سد کوچری با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان، تکمیل طرح آبرسانی به شهر تفرش از چشمه هفتیان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان و تکمیل پروژه رینگ جنوبی طرح آبرسانی به شهر اراک از سد کمال صالح با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان را از مصوبات این سفر عنوان کرد.

به گفته آمره ای، هر سه پروژه پس از تخصیص اعتبار، تکمیل خواهند شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه