ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معاون استاندار تهران:

تعیین تکلیف مصوبات گذشته هیات دولت در مورد ایجاد شهرک صنعتی الزامی است

اترک / جواد پژمان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر لزوم تعیین تکلیف مصوبات گذشته هیات دولت در مورد ایجاد شهرک صنعتی تاکید کرد.

حشمت اله عسگری در جلسه کمیته اقدام و‌ مقابله با تحریم استان که به منظور بررسی مشکلات شهرک صنعتی شرق استان برگزار شد، اظهار داشت: استقرار و ‌حمایت از صنایع پاک و دانش بنیان در دستورکار استان قرار دارد و تلاش داریم با توسعه واحدها در شهرک های موجود و در صورت لزوم الحاق، زمینه استقرار این واحدها را مهیا کنیم. 

وی افزود: با تصویب و ایجاد هرگونه شهرک جدید در استان مخالفت داریم ولی مصوبات قبلی توسعه شهرک ها را پیگیر خواهیم بود. 

  معاون استاندار تهران در ادامه توسعه و‌استقرار واحدهای دامداری در مجموعه دام گستر واقع در جنوب تهران را ضروری دانست و‌ خاطر نشان کرد: با هماهنگی و تعامل دستگاه های ذی ربط و مجموعه دام گستر زمینه بهره وری و استقرار بیشتر واحدهای دامداری در مجموعه مذکور مهیا می شود. 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه