ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعطیلی چهار جایگاه پخش سوخت گاز سی.ان.جی به علت نوسانات برق در خراسان‌شمالی

اترک: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی از تعطیلی چهار جایگاه پخش سوخت گاز سی.ان.جی به علت نوسانات برق در استان خبر داد.

به گزارش اترک، مجتبی شکوری در رابطه با تعطیلی برخی از جایگاه‌های سی.ان.جی در استان اظهار کرد: طی روز جمعه چهار جایگاه پخش سوخت گاز سی.ان.جی از مدار ارائه خدمات خارج شدند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ایجاد شدن نوسانات برق، به برخی قطعات آسیب وارد شده بود، گفت: براین اساس جایگاه سوخت شهرستان فاروج روز جمعه تعمیر و به مدار برگشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی افزود: همچنین در مرکز خراسان‌شمالی سه جایگاه سوخت سی.ان.جی تعطیل شده بودند، که جایگاه سوخت سیدی، سه شنبه به مدار توزیع سوخت بازگشت و جایگاه سوخت توکلی نیز قطعات رسیده و در دست تعمیر قرار گرفته که نهایتاً فردا، چهارشنبه به مدار بازخواهد گشت.

شکوری گفت: قطعات مورد نیاز برای جایگاه سوخت بهادری نیز خریداری شده است ولی تاکنون به استان نرسیده، که به محض رسیدن سریعاً نسبت به تعمیر و راه اندازی مدار توزیع سوخت اقدام خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه