ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح شرکت سازنده فوم شمیم اترک " آذین فوم در سفر هیات دولت

شرکت سازنده فوم شمیم اترک " آذین فوم" به عنوان اولین تولید کننده پنل های گرمایش از کف و یونولیت های صنعتی نیز در سفر هیات دولت به استان خراسان شمالی توسط دکتر برادران معاون محترم وزیر صنعت و معدن و تجارت افتتاح شد.

این شرکت با مدیریت "مهندس سعید مومنی" به عنوان اولین تولید کننده پنل های گرمایش از کف و یونولیت های صنعتی در استان فعالیت دارد که با اجرای این پنل ها در ساختمان علاوه بر اجرای سریع و صرف هزینه های کمتر در مرور زمان  به اقتصاد خانواده نیز کمک می کند.

شرکت آذین فوم با مساحت حدود ۱۰ هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی بیدک با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون ریال و با اشتغال زایی ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر به صورت غیر مستقیم اقدام و ظرفیت تولید 7500 تن در سال اقدام به تولید یونولیت های ساختمانی و صنعتی می نماید.

لازم به یادآوری است تولید پنل های گرمایش از کف برای اولین بار و توسط این شرکت به تولید می رسد.

در حال حاضر تولیدات یونولیتهای سقفی و صنعتی ( پنل های گرمایش از کف) خود را در شهرستان‌های  استان توزیع می کند با این وجود از آنجایی که فعالیت این شرکت تازه شروع شده است در حال رایزنی با کشورهای همسایه جهت صادرات پنل های گرمایش از کف می باشد.

 

 

 

 

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه