ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خمین امسال به بهره برداری خواهد رسید

اترک/عبدی: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت : پروژه ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب شهر خمین در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس یوسف عرفانی نسب افزود : مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خمین با ظرفیت تصفیه هفت هزار و ۳۰۰ متر مکعب فاضلاب در شبانه روز تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی  اظهار داشت :طرح ارتقا و افزایش ظرفیت کیفی و کمی این تصفیه خانه با توجه به افزایش جمعیت شهری و مشکلات زیست محیطی و همچنین عدم ظرفیت کافی تصفیه خانه فاضلاب شهر  در دستور کار این شرکت قرار گرفته است .

مهندس عرفانی نسب در ادامه عنوان کرد: عملیات اجرای مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب خمین از سال ۹۴ برای جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر آغاز گردیده و با بهره برداری از این پروژه  در حدود ۸۰ هزار نفر از جمعیت شهر خمین تحت پوشش قرار خواهند گرفت .

گفتنی است فرآیند تصفیه فاضلاب در مدول دوم  تصفیه خانه خمین از نوع برکه تثبیت به همراه فیلتر سنگی می باشد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه