ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تلاش دستگاه های اجرایی گلستان در راستای تحقق رشد ۸درصدی

اترک/حسین زاده: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان از تلاش مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان در راستای تحقق رشد 8درصدی استان خبر داد .

عابدی افزود :خوشبختانه دولت سیزدهم توجه بسیار به رشد ۸ درصدی و جذب اعتبارات در جهت تولید،اشتغال و توسعه استان داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان یادآور شد:مدیران دستگاه ها،تلاشی مضاعف برای جذب حداکثری منابع داشته و با جدیت برای جذب منابع برنامه ریزی نمایند.

وی خاطر نشان کرد :مدیران دستگاه های اجرایی استان،در راستای اجرا،بهره برداری و به اتمام رساندن پروژه ها،گام های اساسی و موفقی برداشته اند و لذا حوزه هایی که برای جذب منابع در استان،نیاز به پیگیری می باشد مورد توجه بیشتر مدیران استان قرار گیرد و برای پیشبرد پروژه های عمرانی،برنامه ریزی و اقدام نمایند.

عابدی ادامه داد: در نظارت اصولی از نحوه پیشرفت پروژه با برنامه ریزی دقیق تر اقدامات صورت گرفته و از پتانسیل سرمایه گذاران و مراکز دانش بنیان و بخش خصوصی با هدف جذب موثری منابع در جهت توسعه و آبادانی استان،گام برداشته شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد:جلسات با روسای دستگاه های استان استمرار خواهد یافت و مواردی که قابل  طرح در جلسه در جهت پیگیری جذب اعتبارات و تحقق رشد ۸ درصدی می باشد با مشارکت خودجوش،بیش از پیش صورت خواهد گرفت تا جذب اعتبارات،در راستای خدمت رسانی به مردم شریف استان گلستان باشد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه