ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توزیع بیش از ۳ هزار دستگاه وسایل سرمایشی بین مددجویان کمیته امداد بوشهر

اترک/سلطان نژاد: توزیع سه هزار و ۵۰۰ دستگاه وسائل سرمایشی امروز در ارتباط زنده تصویری با رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر آغاز شد.

این وسایل سرمایشی شامل  ۲ هزار کولر گازی و هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال فریزر به مبلغ بیش از ۴۰ میلیارد تومان بود که امروز تحویل مددجویان شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در این مراسم گفت: شرایط اقلیمی استان بوشهر به علت وضعیت گرم آب و هوایی نیازمند رفع مشکلات محرومان و تامین وسایل سرمایشی است.

سید مرتضی بختیاری افزود: امید است با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برنامه های اشتغال و خودکفایی و تامین مسکن محرومان در استان با مدیریت جهادی اجرایی شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم گفت: اگر مرسوم شود که مردم‌داری و خدمات مردمی هدف انسان‌ها باشد و با تمام وجود و جهادی عمل کنند آثار و برکات خوبی به همراه خواهد داشت.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: باید همه ما در سایه وحدت و همدلی کاری کنیم که در استان توانمند بوشهر حتی یک خانواده نیازمند و مستمند وجود نداشته باشد.

در این مراسم از ۴ نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد به نیابت حواله کولر گازی و یخچال خود را از  نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دریافت کردند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه