ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

همیاری شرکت گاز آذربایجان شرقی و منطقه 5 بازرسی کشور

اترک/محمدپور: مدیران شرکت گاز و منطقه 5 بازرسی کشور در راستای تعاملات اجرایی باهم دیدار کردند.

این دیدار با هدف بررسی و رفع چالش های موجود و شناسایی فرآیندها و زمینه های مشترک همکاری برگزار شد.

نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز آذربایجان شرقی در این دیدار به تبیین و تشریح حوزه عملکردی شرکت گاز در توزیع عادلانه رفاه در گستره استان پرداخت و خدمات این شرکت را بیانگر تلاش و زحمات همکاران بمنظور ارتقای رضایت مندی مردم شریف دانست.

وی با اشاره به گستردگی خدمات شرکت گاز اظهار داشت: علی رغم نظارت های داخلی مستمر، با همکاری مطلوب و شایسته اداره کل بازرسی استان، زمینه ارتقای سلامت اداری و بهره وری در شرکت گاز بیش از پیش فراهم خواهد شد.

سعید قاسمی وند، رئیس منطقه 5 بازرسی کشور و بازرس کل آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایندگان حاکمیت در صیانت از ارزش ها، حقوق مردم و بیت المال هستند، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی با ریشه یابی و عارضه شناسی قبل از وقوع تخلف، زمینه ها و گلوگاه های فساد اداری را در سازمان متبوع خود از بین برده و با برخوردهای قانونی، متخلفان را به دستگاه های بازرسی و نظارتی معرفی کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه