ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

طی هفته تولید و تجارت؛

۲۰ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان آماده بهره‌برداری است

اترک/ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۰ پروژه زیرساختی در دهه تولید و تجارت در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با سرمایه‌ گذاری بیش از ۴۷۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

محمدرضا باقری با بیان این مطلب افزود: این پروژه‌های عمرانی در بازه زمانی یکم تا دهم تیر به نام دهه تولید و تجارت به بهره ‌برداری می رسد.

وی بیان کرد: این پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۴۷۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: طرح‌های آماده افتتاح در دهه تولید و تجارت مربوط به شهرک‌های صنعتی شاهرود، عبدل‌آباد، ایوانکی و گرمسار، دامغان، منطقه ویژه اقتصادی سمنان و نواحی صنعتی یاتری، کالپوش، ابرسج و صیدآباد است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: اتصال شبکه داخلی گاز، جدول، زیرسازی و آسفالت، عملیات خاکی، اجرای شبکه فاضلاب شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی، تامین برق، شبکه توزیع آب، ایستگاه پمپاژ و تکمیل سوله انبار از جمله طرح‌های قابل افتتاح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در دهه تولید و تجارت امسال است./ایرنا

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه