ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بهره برداری از راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک

اترک/عبدی: همزمان با سالروز شهادت دکتر چمران، راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک بهره برداری شد.

شهردار اراک  اظهار کرد: پس از ۱۱ سال، این پل ظرف مدت ۵ ماه تکمیل شد.

دکتر علیرضا کریمی تصریح کرد: امید است که این افتتاح، طلیعه ای برای بهره برداری از دیگر پروژه های عمرانی سطح شهر اراک باشد.

وی اعتبار هزینه شده برای تکمیل و راه اندازی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک را ۲۰۰ میلیارد ریال دانست و گفت: طول مسیر این طرح ۳۰۰ متر و عرض مسیر ۱۰ متر است و در اجرای این طرح ۷۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.

اصرار شورا تکمیل پروژه ها در موقد مقرر است

وحید میرنظامی رییس شورای شهر اراک با اشاره به نیمه تمام ماندن پروژه شهید صیدی که ناراحتی مردم را به دنبال داشت، گفت: هدف از احداث این تقاطع های غیرهمسطح کاهش بارترافیکی، کاهش آلودگی هوا و دسترسی آسانتر شهروندان به مقصد است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مجموعه شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا و شورای ششم که اصرار دارد پروژه های در مقطع زمانی مناسب و تعیین شده خاتمه یابد تا هزینه تمام شده پروژه کاهش یابد و مردم خدمات بهتری دریافت کنند، این پروژه در نهایت خاتمه یافت و امید است پروژه امام حسین (ع) و میدان امام خمینی(ره) بر سر موعد مقرر پایان یابد.

بابت تاخیر در تکمیل پروژه شهید صیدی عذرخواهی می کنم

در این آیین علی جعفر محصولی یکی از اعضای شورای شهر اراک با عذرخواهی از مردم بابت تاخیر ۱۱ ساله این پروژه و محرومیت مردم شهرک های این منطقه از مسیر مناسب ترددی، بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در واقع یک سرمایه برای کشور است و پروژه های بسیاری را در شهر اراک به اتمام رساند و امید است پروژه های در دست احداث نیز در موعد مقرر تکمیل و بهره برداری شود.

علی چگینی دیگر عضو شورای شهر اراک گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه رینگ ترافیکی شهر کامل شد و شهرک های شمالی شهر اراک همچون هجرت، حمید، قائم و آزادگان از این مسیر بهره مند خواهند شد و امید است که پروژه های مثمرثمر در شهر اراک تداوم داشته باشد.

رضا قریشی عضو شورای شهر اراک نیز تصریح کرد: یکی از سیاست های دوره ششم شهر اراک اتمام پروژه های نیمه تمام است که در تدوین بودجه ۱۴۰۱ شهر نیز این سیاست لحاظ شد و خوشبختانه پس از بیش از یک دهه با این سیاست شورا پروژه شهید صیدی به اتمام رسید و تلاش خواهیم داشت که پروژه های قدیمی و نیمه تمام شهر اراک خاتمه یابد.

پیمان عین القضاتی دیگر عضو شورای شهر اراک گفت: شورای ششم با نگاه انقلابی و جهادی اصرار دارد که پروژه ها با شتاب بیشتری به اتمام برسد و امید است با ارائه خدمات مناسب رضایتمندی شهروندان را محقق سازیم و با عملکرد مناسب ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه