ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در کردستان

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: با رصد گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان قروه، ۲ شکارچی غیر مجاز گراز وحشی در این منطقه دستگیر شدند.

توفیق زارعی بیان داشت: نیروهای یگان این شهرستان به محل عزیمت و به طور نامحسوس اقدام به تحقیقات و گشت و کنترل در ارتفاعات منطقه کردند که در نهایت ۲ متخلف شکار غیر مجاز گراز شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: از این متخلفین علاوه بر لاشه ۲ راس گراز، یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و پنج عدد فشنگ شکاری نیز کشف و ضبط شد و پرونده آنها برای رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی، مراتب را از طریق سامانه برخط ۱۵۴۰ به محیط زیست شهرستان یا پاسگاه های مستقر در منطقه گزارش دهند.

منطقه حفاظت شده بدر و پریشان از زیستگاه‌های غنی شهرستان قروه با گونه های مختلف گیاهی و جانوری است و گونه کل و بز وحشی از پستانداران شاخص و حفاظت شده آن محسوب می شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه