ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار مازندران:

ایثارگران در مبارزه با فساد پیشقدم باشند

ساری / عباسی نیک - استاندار مازندران با اشاره به این که ایثارگران سفیران معنوی دفاع مقدس در عصر حاضر هستند، گفت: این قشر عزیز و امین در مبارزه با فساد پیشقدم باشند. ‎

 

 

سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شایسته تکریم هستند و توجه به این قشر یک وظیفه است، اظهار داشت: خدمت به جامعه ایثارگری باید مورد توجه و سرلوحه کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بر لزوم فراهم شدن بستر لازم برای به کارگیری بیشتر جامعه ایثارگری در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: ایثارگران امین‌ترین افراد در مبارزه با فساد هستند و باید شرایطی را فراهم کنیم تا از وجود این قشر در بدنه دستگاه‌های دولتی بیشتر استفاده شود.

استاندار با اشاره به این که ایثارگران سفیران معنوی دفاع مقدس در عصر حاضر هستند، افزود: مسئولین ایثارگران وظیفه سنگینی دارند که بر اساس تکلیف شرعی و انقلابی، خدمت بی منت به عزیزترین و شریف ترین قشر جامعه ارایه می دهند.

وی با بیان این که مازندران دیار علویان است و لشکر ۲۵ کربلا بعنوان خط شکن نقش اول را در جبهه داشته است، اظهار داشت: امروز ایثارگران باید در میدان باشند و جلوی تهاجم خرده فرهنگ ها را بگیرند تا اگر شهدا سئوال کردند بعد از ما چکار کردید پاسخ داشته باشیم.

استاندار گفت: ایثارگران در ادارات نباید در غربت باشند بنابر این باید مثل دوران دفاع مقدس در ادارات ساماندهی شوند و در مبارزه با فساد پیشقدم باشند و در جهت حل مشکل اقتصادی به دولت کمک کنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی ایثارگران است، گفت: رزمندگان اسلام در سخت‌ترین شرایط جنگ تحمیلی، در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) از تمام هستی خود گذشتند و بر همین اساس رسیدگی به مشکلات این قشر وظیفه اصلی دولتمردان است.

وی با بیان این که رمز بقا و ثبات نظام اسلامی در گرو ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است و برای تحقق این مهم باید از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کرد، اظهار داشت: باید با اطلاع رسانی مناسب و اصولی و تنویر افکار عمومی، اقشار مختلف مردم را نسبت به حفظ شان و جایگاه جامعه ایثارگری و تکریم این قشر، حساس‌تر کرد.

استاندار مازندران تاکید کرد: در شرایطی که خرده تهاجم های فرهنگی بسیار زیادی مازندران را تهدید می‌کند، می‌توان از ظرفیت جامعه ایثاگری در ر استای مقابله با این توطئه‌های دشمنان استفاده کرد.

وی با بیان این که در حوزه مربوط به جامعه ایثارگری، قوانین مطلوبی وضع شده است، افزود: با مطالعه این قوانین، می‌توان از دستگاه‌های اجرایی مطالبه گری کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه