ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سیگنالهای مثبت دولت به کشورهای همسایه

عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه پسکرانه بنادر بهترین فرصت برای سرمایه گذاری گفت:سرمایه گذاران آینده کاری خود را به برجام گره زدند، روندی که باعث توقف رشد و توسعه می شود.

به گزارش تسنیم، علی شمس درباره حضور سرمایه گذاران در پسکرانه بنادر اظهار کرد: یکی از چالش های مهمی که اقتصاد کشور با آن مواجه شده، برجام است؛ خیلی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، آینده کاری خود را به برجام و مذاکرات گره زدند، این در حالی است که چنین روندی باعث توقف رشد و توسعه می شود.

وی تصریح کرد: زمانی کشور، مسیر توسعه را طی می کند که در فعالیت های اقتصادی سرمایه گذاری انجام شود، وقتی سرمایه گذاری به هر دلیل متوقف یا معطل شود، فرآیند رشد بسیار کند و در درآمد ملی نزولی می شود.

این فعال اقتصادی گفت: یکی از بخش های اقتصاد که نیاز به سرمایه گذاری دارد، پسکرانه بنادر است، در حال حاضر بنادر جنوبی و شمالی کشور بسیار فعال شدند و مذاکراتی که دولت سیزدهم با کشورهای همسایه دارد، سیگنال های مثبت را مخابره می کند.

وی با اشاره به اینکه تخلیه و بارگیری کالا در بنادر طی چند ماه اخیر افزایش پیدا کرده از این رو توصیه می شود که سرمایه گذاران، فرصت های سرمایه گذاری در پسکرانه بنادر را بررسی کنند، گفت: سازمان بنادر؛ در زمینه تشویق سرمایه گذاران، اعطای تسهیلات و در نظر گرفتن تخفیف ها، فرصت های سرمایه گذاری خوبی ایجاد کرده است بدین جهت، سرمایه گذاری در این حوزه می تواند سودده باشد.

شمس یادآور شد: برای آنکه تمایل و‌ رغبت سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در پسکرانه بنادر افزایش پیدا کند، وزارت صمت و سازمان بنادر کارگروه مشترک ایجاد کنند تا فرصت های سرمایه گذاری بی واسطه در اختیار فعالان اقتصادی قرار گیرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه