ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از مناطق حاشیه‌نشین اصفهان بازدید کرد

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان از مناطق حاشیه‌نشین مرکز این استان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی در بازدید از منطقه محروم "دارک" و "زینبیه" واقع در شرق اصفهان در جریان مشکلات مردم این مناطق قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از یک کارگاه تولیدی در منطقه زینبیه  به گفت و گو و دریافت مشکلات کارگران این واحد تولیدی پرداخت.

خزعلی در این سفر به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور، مسوولیت بررسی مشکلات مردم مناطق محروم بمنظور پیگری و رسیدگی هرچه سریعتر به آن را عهده دار است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد اصفهان شدند

دیدار با جمعی از بانوان و حضور در شورای اداری استان اصفهان از جمله برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده است.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد که بر اساس برخی برآوردها ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار نفر از آنان حاشیه نشین هستند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه