ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعیین تکلیف فوری کالاهای قاچاق توقیفی در گمرک بازرگان

اترک / ارومیه- فرزین اصل افروزی دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن حضور خود در حوزه قضایی ماکو از گمرک بازرگان و محل انبارهای آن بازدید کرد.

در این بازدید که مجیدی دادستان مرکز استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و رئیس و دادستان ماکو و مسولین گمرک بازرگان عتباتی را همراهی می کردند ضمن مشاهده کالاهای قاچاق کشف شده موجود در این انبارها عتباتی دستور داد و تاکید نمود این کالاها و خصوصاً ام دی اف های موجود در محوطه گمرک جهت جلوگیری از تضییع و کاهش ارزش آنها در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

عتباتی در این زمینه تصریح کرد گمرک بازرگان نیاز به توجه اساسی و ویژه دارد چرا که مهمترین گلوگاه مرزی تجارت با اروپا در مرز بازرگان هست و باید زیر ساخت‌ها و امکانات لازم برای ورود و خروج کالا و اقلام تجاری فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان در واکنش به توضیحات رئیس جدید گمرک بازرگان در خصوص برخی نیازمندیهای ضروری به رئیس و دادستان ماکو دستور تشکیل فوری جلسه فرعی شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت مشکلات گمرک بازرگان را صادر نمود.

عتباتی در پایان ابراز امیدواری با تغییراتی که در مدیریت گمرک ماکو اتفاق افتاده است و با توجه خاص مسولین منطقه آزاد و نظارت مستمر دستگاه قضایی در این گمرک حیاتی و استراتژیک کشور شاهد رشد و توسعه تجارت بین اللملی در منطقه باشیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه