ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سرمقاله

رونوشت: رئیس محترم جمهور

محمد شکاری - مدیرمسئول

بالاخره وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفت و آنچه کارشناسان پیش بینی می کردند، به وقوع پیوست. وزیر جوانی که مانند اکثر دولتمردان دولت سیزدهم از دانشگاه امام صادق (ع) آمده بود و ثابت کرد که حاصل‌ضرب ادعا در میزان توانایی همواره مقدار ثابتی است. 

صاحب وعده ایجاد شغل با یک میلیون تومان اگر به پست مشاور رئیس جمهور منصوب نمی شد، الان باید با یک میلیون تومان برای خودش کار ایجاد می کرد که شامل الطاف خفیه الهی و دوستان هم دانشگاهی گشت و از کار بیکار نشد!
وعده‌های رئیس جمهور در انتخابات تقریبا همه بر زمین مانده است و رنگ و بوی عملیاتی شدن نگرفته است. پاسخ چرایی عدم انجام قول‌های داده شده شاید در جمله طلایی نهفته باشد که عبدالملکی در متن استعفای خود نوشته بود " جهت هماهنگی در هیات دولت، از سمت خود استعفا می‌دهم"
هماهنگی، واژه گمشده این روزهای هیات دولت، کلمه ای که در سخن سیاستمداران اصولگرا خیلی بازتاب داشته و از آن استفاده کرده اند، لغتی که مبنای قول دادن به مردم شریف ایران شد در زمان انتخابات بدین گونه " با رای آوردن آقای رییسی، هماهنگی کامل بین سران قوا باعث خواهد شد تا بسیاری از مشکلات مردم حل شود..."
حال آنکه همه ما دیدیم رئیسی رئیس جمهور شد و هماهنگی سران قوا هم اتفاق افتاد و مشکلات عمده حل که نشد هیچ، افزوده نیز گشت به‌طوریکه امروز در جریان سوال نماینده مردم بجنورد از وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی، دیدیم نماینده به صراحت فریاد زد که " آقای وزیر صمت، شما قول دادید فقط ۴ قلم کالا، کنترل شده گران شود، در حالی که قیمت بیش از ۷۰۰ قلم کالا، افسار گسیخته افزایش یافته و مردم تحت فشار شدیدی هستند..."
ناهماهنگی در دولت موج می زند، تا جایی که وزیر کار، در استعفای خود دلیل آنرا هماهنگی در هیات دولت عنوان می کند...
پیشنهادی به سایر وزرای دولت و صاحب منصبان دارم، از حجت عبدالملکی بیاموزید و اگر احساس می کنید باعث ناهماهنگی در کار دولت شده اید، بخاطر مردم که نه، بخاطر خودتان و آبروی دولت سیزدهم، استعفا بدهید...
رونوشت : رئیس محترم جمهور

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه