ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۲ برابری شمار نانواهای کشیک خراسان شمالی

اترک: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: شمار نانواهای کشیک در شهرهای استان با هدف کنترل بازار نان هفته جاری در مقایسه با هفته گذشته به بیش از ۲ برابر افزایش یافت.

به گزارش اترک، سیدجلال موسوی با بیان اینکه تعداد نانوایی های کشیک شبانه در بجنورد به ۴۴ نانوایی رسید اظهار داشت: شمار نانواهای کشیک در مرکز استان پیش از این ۱۸ باب بود که ۲۶ باب به این تعداد افزوده شد تا میزان انتظار مردم برای خرید نان کاهش یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی افزود: در شیروان ۶ باب، اسفراین پنج باب و در آشخانه سه باب به شمار نانوایی های کشیک شهر افزوده شده است. 

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه نظارت بر فعالیت نانوایی ها افزایش یافته است به نانوایی ها هشدار داد که سهمه آرد دریافت شده را به طور کامل پخت کنند، نانواها حق ندارند بیشتر یا کمتر از میزان سهمیه دریافت شده پخت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تخلف نانوایان در پخت کمتر از میزان سهم آرد دریافتی محتمل است اظهار داشت: نانواها مکلف به رعایت پخت سهمیه و نیز رعایت ساعت پخت در واحدهای صنفی خود هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: ذخیره گندم در استان مناسب است و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد و مشکلی در تامین آرد نداریم و سهمیه آرد نانوایی ها تا ۱۵ خرداد به این واحد ها تخصیص یافته است.

سرانه مصرف آرد و نان در خراسان شمالی ۲ کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است و مردم این استان نان خورتر هستند. هر فرد در  خراسان شمالی ماهانه ۹.۵ کیلوگرم آرد و نان مصرف می کند که این رقم در کشور ۷.۵ کیلوگرم است

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه