ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ایمن سازی ۶۰ درصد نقاط پرتصادف راه های خراسان شمالی

اترک: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از رفع و ایمن سازی ۶۰ درصد نقاط پرتصادف راه های استان خبر داد.

به گزارش اترک، جعفر شهامت با اشاره به وجود ۴۰ نقطه پرتصادف و آمادگی این اداره کل برای رفع آن ها در صورت تامین اعتبار طی سال جاری گفت: رفع نقاط پرتصادف در محور شریانی فاروج به جنگل گلستان در اولویت است تا مسیری ایمن برای زائران و مسافران فراهم کنیم.

وی برآورد اعتبار مورد نیاز برای رفع ۱۵ نقطه پرتصادف و دارای اولویت را ۶۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: رفع ۹۶ نقطه پرتصادف در طول محورهای استان ابلاغ شده بود که از این تعداد ۵۶ نقطه برطرف شده است و مابقی آن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برطرف کردن ۱۳ نقطه پرتصادف در سال گذشته اظهارکرد: تکمیل زیرگذر حصار گرمخان، اصلاح هندسی نقاط، اصلاح شیب شیروانی در مسیرها، نصب تابلو و علائم و آشکارسازی تقاطع ها از جمله مواردی است که سال قبل در راستای ایمن سازی و برطرف کردن نقاط پرتصادف انجام و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در این راستا هزینه شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که جاده‌های ارتباطی از حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه برخوردار است شناسایی، ایمن‌ سازی و حذف نقاط پرتصادف این محورها مورد توجه است زیرا موجب افزایش ضریب ایمنی راه ها و کاهش آمار تصادفات جاده ای می شود.

دبیر کمیسیون ایمنی راه استان بر اهمیت تمرکز بر اقدامات کم هزینه در حوزه عامل انسانی نظیر کمربند ایمنی تمام سرنشینان خودرو و کلاه ایمنی راکبان موتورسیکلت و در حوزه راهداری، خط کشی محورها و اجرای شیار لرزاننده، مدیریت سرعت و تجهیز استراحتگاه های بین راهی برای مقابله با خستگی و خواب آلودگی به عنوان مهم ترین اقدامات کم هزینه و زودبازده به منظور حفظ ایمنی حمل و نقل تاکید کرد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه