ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جذب ۱۴۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام خراسان شمالی

اترک: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان شمالی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در سال جاری یک هزار و 427 حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین خراسان شمالی جذب شده اند، گفت: براین اساس تعداد کل حامیان به عدد 37 هزار و 6 نفر رسیده است.

به گزارش اترک، مجید الهی راد با اشاره به اینکه 6 هزار و 611 نفر یتیم خراسان شمالی تحت حمایت های این نهاد قرار دارند، اظهار داشت: گفتنی است که از این تعداد سه هزار و ۲۸۲ یتیم و سه هزار و ۱۴۸ نفر فرزند محسنین هستند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در سال جاری یک هزار و 427 حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین خراسان شمالی جذب شده اند، گفت: براین اساس تعداد کل حامیان به عدد 17 هزار و 6 نفر رسیده است.

الهی راد اضافه کرد: لازم به ذکر است که با جذب حامیان جدید، سه هزار و 828 یتیم  تحت پوشش حمایتی حامیان قدیم و جدید قرار گرفتند.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته حامیان ایتام استان مبلغ 62 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک کردند، گفت: در مجموع ۵۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به ایتام استان هدف گذاری شده بود که ۱۰۹ درصد آن محقق شد.

الهی راد بیان داشت: بیشترین نیاز ایتام معیشت، تحصیل و مسکن است که در این زمینه باید خیران نگاه ویژه‌ای به این گروه از افراد داشته باشند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه