ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران مطرح شد:

کمبود اعتبار مانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی است

اترک/ جواد پژمان : در بازدید سرزده علاالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از پروژه‌های آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران مسائل مرتبط با اجرای طرح‌های زیرساختی شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب، ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و تامین آب شرب ساکنان این محدوده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب‌غربی استان تهران در حاشیه این بازدید و در تشریح وضعیت تاسیسات و روند اجرای پروژه‌های این شرکت گفت: در حال حاضر تصفیه‌خانه‌های فاضلاب اسلام‌شهر و پرند به صورت کامل در مدارد بهره‌برداری هستند و پروژه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان (اجرای خطوط جمع‌آوری و انتقال و ساخت تصفیه‌خانه) علی‌رغم تخصیص کمترین اعتبارات با جدیت در حال انجام است.  

سعید الکایی با بیان این‌که افزون بر 95 درصد جمعیت شهرهای پرند و واوان و بیش از  15 درصد جمعیت اسلام‌شهر زیر پوشش شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب قرار دارند، گفت: هم‌اکنون بیش از 40 پیمانکار فعال اجرای خطوط و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سه شهرستان در حال اجرای پروژه‌ها هستند و با وجود تنگناها و مشکلات مالی و پرداخت قطره‌چکانی از محل درآمدهای ناچیز جاری از تعطیلی این پروژه‌ها جلوگیری کرده‌ایم .  

الکایی ادامه داد: برای سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها نیازمند تامین اعتبارات تخصیص‌یافته برای طرح‌های جمع‌آوری و انتقال و تصفیه فاضلاب در این منطقه هستیم تا با وارد مدار شدن تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و تولید و بازچرخانی پساب در صنعت وکشاورزی از برداشت بی‌رویه آبهای زیزمینی در این محدوده جلوگیری شود.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب‌غربی استان تهران به سرریز جمعیت، افزایش ساخت و سازها، تراکم بالای جمعیت، کمبود مخازن و تاسیسات و کمبود منابع آبی در منطقه جنوب غربی استان تهران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر جمعیتی افزون بر دو میلیون نفر در سه شهرستان زیر پوشش این شرکت (اسلام‌شهر، رباط‌کریم و بهارستان) ساکن هستند و آب شرب این شهرستان‌ها به میزان  6300  لیتر بر ثانیه از منابع آب سطحی و زیر زمینی تامین و توزیع می‌شود.    

در پایان این بازدید علاالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اظهار امیدواری کرد با بررسی و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تامین اعتبارات تخصیص یافته نسبت به رفع موانع و مشکلات مالی و سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های زیرساختی اقدام شود .

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه