ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران:

زندگی صحیح انسان‌ها وابسته به حمایت و توجه همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش است

اترک/ فاطمه احسانی بائی: مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: زندگی صحیح انسان‌ها وابسته به حمایت و توجه همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش است.

مصطفی عابدی در آیین تجلیل از معلمان منتخب شهرستان چالوس با تاکید بر اینکه مسئله تعلیم و تربیت مسئله یک دستگاه تربیتی به اسم آموزش و پرورش نیست بلکه مسئله نظام است گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور استاندار به صورت ماهانه برگزار می‌شود مسائل مهم آموزش و پرورش را مطرح می‌کنیم از جمله این مسائل این است که درصدد هستیم دستگاه‌ها و ادارات دیگر را برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دخیل کنیم زیرا زندگی صحیح انسان‌ها وابسته به حمایت و توجه همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش برای تربیت انسان مفید و موثر در جامعه است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران خطاب به معلمان حاضر در جلسه خاطر نشان کرد: قشر معلمان همواره زحمتکش و مسئولیت‌پذیر بودند اما در عصر کرونا با و با تعطیلی مدارس و افزایش وابستگی دانش‌آموزان به فضای مجازی مسئولیت معلمان چند برابر شد در واقع ما به معلمان چند وجهی نیاز داریم که با توانمندی‌های خود مهارت خودآگاهی و جرات‌مندی دانش‌آموزان را که وضعیت قابل قبولی در حال حاضر ندارد تقویت کنند ما با تربیت دانش‌آموز چند وجهی و ایمن کردن افراد یک نسل از بروز آسیب اجتماعی بار مسئولیت دستگاه‌های نیروی انتظامی و پلیس فتار را کم می‌کنیم.

عابدی یکی از مشکلات پیش روی نسل جدید را تک فرزندی آنان دانست و افزود: توجه بیش از حد والدین و قرار دادن فرزند در کانون توجهات اثرات سوئی بر شخصیت کودک دارد. این کودکان از جامعه پیرامون­شان انتظار دارند همانند والدین با آنها رفتار کرده و چتر حمایتی خود را بر سر آنان بگسترانند. در واقع والدین امتیازاتی که در حوزه تربیتی به فرزندانشان می‌دهند مانع شکل‌گیری شخصیت فعال فرزندشان می‌شوند.

وی در این زمینه ادامه داد: نتیجه این شیوه تربیتی دانش‌آموزانی می‌شوند که نسبت به نگرش و رفتار خود هوشیار نیستند نمی‌توانند به راحتی تصمیم بگیرند و کار خود را با اعتماد به نفس پیش ببرند و آن را به اتمام برسانند که با همکاری دیگر نهادهای اجتماعی به دنبال تغییر نگرش و رویکرد خانواده‌ها در خصوص تک فرزندی و نحوه تربیت فرزندان هستیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه