ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

روز قدس، آرمان انقلاب

انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد. انقلاب ایران، آرمانِ آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامید. انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

تأثیر انقلاب ایران در قیام مردمان فلسطین

تجربه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحولی شگرف آفرید و مبارزاتی جدید را بنیان نهاد. فریاد برائت ملت مسلمان ایران از استکبار و صهیونیسم، تفکری نو در سرزمین های اشغالی پدید آورد و بر توده های آزادی خواه فلسطین تأثیری عمیق برجای گذاشت و با ترغیب آنان به حضور سرافرازانه در صحنه های نبرد، نخستین بارقه های توسل به انتفاضه را در اذهان قهرمانان فلسطین شعله ور ساخت. امروز شراره های خشم فلسطینیان قهرمان، دامن جنایت کاران صهیونیست را فرا گرفته و آنان را به حیرت مبتلا ساخته است.

رضا واحدی
 مسول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه