ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بیش از ۳.۲ میلیون نفر با ناوگان مسافری آذربایجان غربی جابجا شدند

اترک/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر طی ۱۰ ماه امسال با ناوگان مسافری استان در مسیرهای داخل استانی، کشوری و بین المللی جابجا شده اند.

ارسلان شکری افزود: در مدت مشابه سال گذشته، تعداد مسافران جابجا شده بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بود که امسال حدود ۷۰۰ هزار نفر معادل ۲۶ درصد بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد مسافر با ۴۸۶ هزار سفر ناوگان حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی جابجا شده که ۱۷ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: با توجه به این آمار، متوسط مسافر به سفر در استان ۶.۵ نفر بوده که نسبت به پارسال بهبود یافته است.

شکری گفت: ۸۲ شرکت، ۲۰ موسسه و ۳۱ شعبه حمل و نقل بین شهری در آذربایجان غربی فعال است.

وی افزود: ۵۵۱ دستگاه اتوبوس، ۸۶۲ دستگاه مینی بوس و هزار و ۲۸۹ دستگاه سواری با میانگین عمر به ترتیب ۱۱.۸۳ سال، ۲۸.۱۵ سال و ۱۲.۲۲ سال در سیستم حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر فعالیت می کند.

بیش از پنج هزار راننده در بخش ناوگان مسافری آذربایجان غربی فعال بوده و از این طریق ارتزاق می کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه