ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رییس شورای شهر خبر داد:

پس از ۲۰ سال بلوار ولایت نظرآباد بازگشایی شد

اترک/رییس شورای شهر نظرآباد از بازگشایی بلوار ولایت این شهرستان پس از گذشت ۲۰ سال در راستای تسهیل وبهبود در عبور و مرور شهروندان، ارتقاء شاخص‌های شهری، کمک به بازآفرینی کالبدی محله‌ها و تامین رفاه آسایش شهروندان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر نظرآباد، مهندس ناصر اکبرزاده در تشریح این خبر اظهارداشت: در ادامه تلاش های شهردار ی و شورای شهر نظرآباد در  جهت بازگشایی معابر شهر، طبق وعده های قبلی امروز شاهد بازگشایی بلوار ولایت این شهر هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد هدف از تعریض و بازگشایی خیابان های پرتردد شهر را روان سازی و توسعه زیرساخت های شهری عنوان کرد و  افزود: اگر چه تملک املاک مورد مسیر بار مالی سنگینی بر دوش شهرداری می گذارد، ولی با این وجود شهرداری و شورای اسلامی شهر عزم جدی دارد نسبت به بازگشایی دیگر معابر شهری که چند سال اجرای آن متوقف شده بود اقدام نماید.

اکبرزاده بیان کرد: یکی ازاساسی‌ترین مسئله‌ها در سیستم شهرهای پویا و موفق، داشتن معابر و بلوار بازگشایی شده و دارای قابلیت تردد بسیار مناسب داشته است.

وی خاطرنشان کرد: معابر شریان‌های شهر هستند و مانند رگ‌های حیاتی بدن انسان باید بتوانند مسیر حمل و نقل مناسبی را فراهم کند تا مسیر رشد و تعالی را طی کند از این رو بازگشایی معابر جهت سهولت انتقال مسافر، انتقال بار و همینطور جابجایی های شهری برای رشد شهر حائز اهمیت است.

رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد عنوان کرد: در شهر موفق شهری که بخواهد پویا عمل کند، بهسازی و بازگشایی معابر در دستورکار قرار می‌گیرد؛ در این راستا  مسئله بهسازی و همینطور آزاد سازی معابر مطابق طرح تفصیلی در دستور کار شهرداری و از جمله شورای شهر قرار گرفت.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه