ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش آگاه‌سازی جامعه در پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان

اترک/رشنو: سرپرست دانشگاه لرستان بر افزایش آگاه‌سازی جامعه در پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان تاکید کرد.

دکتر علی نظری در نشست با دکتر سردار الهی، فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: تلاش کنیم علاوه بر توسعه همکاری‌های مشترک علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دانش‌بنیان، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات آگاه‌سازی درباره‌ی موضوعات مختلف اجتماعی برای دانشجویان، افزایش یابد.

وی بیان کرد: دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌های انسانی قوی در رشته‌های مختلف تحصیلی از جمله رشته‌های علوم انسانی است و در این زمینه برای ارتقای شاخص‌های امنیت جامعه، بایستی همکاری‌های مشترک بین پلیس و دانشگاه را مبتنی بر انجام تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی، گسترش یابد و همگی کمک کنیم تا شاخص‌های نظم و امنیت در جامعه ارتقاء پیدا کنند.

سرپرست دانشگاه لرستان عنوان کرد: در بحث پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی باید، آگاه‌سازی را در جامعه افزایش داد و دانشجویان نیز بخش مهمی از جمعیت جامعه هستند.  

در این نشست، دکتر سیدحسام الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز اظهار کرد: این دانشگاه دارای ظرفیت‌های مختلفی از جمله مرکز مشاوره  در حوزه معاونت دانشجویی  و مرکز مشاوره دانشگاه لرستان است که می‌تواند همکاری‌های خود را با پلیس در جهت ارتقای امنیت پایدار یا رویکرد آگاه‌سازی و دانشجومحوری و تقویت کارگاه‌های آموزشی، تقویت کند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه