ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نایب رئیس کمیسیون تحقیق مجلس:

درخشش نام قوچان در نمایشگاه چشم بازدیدکنندگان را به خود خیره کرده بود

اترک/ذکاء: علی آذری، نماینده شهرستان های قوچان و فاروج در جریان بازدید از غرفه تولیدات کارخانه آساک دوچرخ در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران گفت: امروز به لطف حق و تلاش های شبانه روزی و همکاری شهروندان شریف توانستیم با وحدت شاهکار شگرفی را برای قوچان خلق کنیم.

آذری گفت: درست است که در حق قوچان و فاروج کم لطفی و بی تدبیری های زیادی شده است اما با دعای خیر شهروندان زبان منفعت پرستان شهر که تا می توانند موانع می سازند خاموش شده است.

وی افزود: با وقوع اتفاقات بزرگ قرار داد با هلدینگ های عظیم که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد قوچان و فاروج عزیز را توسعه یافته خواهیم دید.

علی آذری در خصوص باز پس گیری کارخانه بزرگ آساک دوچرخ تصریح داشت: این اتقاف مهم کمتر از بازپس گیری شرکت هپکوی اراک یا کشت و صنعت مغان نبوده و نیست، اما چون با یک وحدت خوب اول حمایت مردم سپس دستگاه قضا و سربازان گمنام امام زمان و در آخر تلاش و تسلط به کار نماینده این اتفاق بزرگ رقم خورد در این خصوص برای مردم عزیز  اخبار بسیار خوشی را خواهیم داشت.

عضو کمیسیون های عمران و اصل ۹۰ ادامه داد: مردم شریف قوچان و فاروج  امیدوار به آینده باشید و گذشته را فراموش کنید عده ای از منفعت پرستان شهر خوب می دانند کارهای بسیار بزرگی در این دو سال با تمام مشکلات از کرونا گرفته تا اقتصاد تحریمی برای دو حوزه انتخابیه انجام شده اما اینان به هزار دلیل در پی ترویج روح نومیدی در شهر و بین مردم هستند که خوب این افراد را می شناسید.

علی آذری ضمن بیان اینکه اجازه نخواهیم داد جوانان عزیز مورد خطاب منفعت پرستان و نا امیدی از آینده قرار بگیرند گفت:

با لطف حق و فعالیت های شبانه روزی توسعه مرز، بهسازی جاده های روستایی، آزاد سازی کارخانه بزرگ آساک دوچرخ، تصویب منطقه ویژه اقتصادی،  احداث پست برق شهرک صنعتی دوم قوچان، پروژه آبرسانی از تبارک اباد و بسیاری از فعالیت های انگیزشی مثل حضور هلدینگ های بزرگ مانند  تبرک و سیمرغ در قوچان و فاروج امید خوشحالی را ترویج خواهیم داد و کلید هر قفلی، تلاش و امید است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان داشت: به روایت شهید دکتر مطهری قطار تا وقتی که ایستاده است کسی به او سنگ نمی زند دعا بفرمائید عاقبت بخیر شویم و این سنگباران های ناجوان مردانه موجبات کندی خدمت به شما عزیزان را فراهم نکند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه