ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدير كل شيلات گلستان:

وجود نيروهاي ارزشي و اعتقادي موجب نيل به اهداف سازماني مي گردد

اترک/حسین زاده: مدير كل شيلات گلستان گفت: وجود نيروهاي ارزشي و اعتقادي در هر سازمان، نقش بسزايي در رسيدن به اهداف سازماني دارد. چرا كه اين نيروها كه مصداق آنها را مي توان در 8 سال دفاع مقدس به ياد آورد، تمام تلاش خود را در راه رسيدن به اين اهداف به كار مي گيرند.

مدير كل شيلات گلستان گفت: وجود نيروهاي ارزشي و اعتقادي در هر سازمان، نقش بسزايي در رسيدن به اهداف سازماني دارد. چرا كه اين نيروها كه مصداق آنها را مي توان در 8 سال دفاع مقدس به ياد آورد، تمام تلاش خود را در راه رسيدن به اين اهداف به كار مي گيرند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مهندس سيد جواد قدس علوي در آئين تكريم و معارفه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در اين اداره كل خاطر نشان كرد: هدف نهاد حوزه ولي فقيه در ادارات كل، اعتلاي فرهنكي كاركنان دستگاه ها است و در يك كلام مي توان گفت كاركنان ارزشي و اعتقادي را جهت ارتقاي شخصيت معنوي تربيت و راهنمايي مي كند.

وي با اشاره به جايگاه شيلات در تامين امنيت غذايي جامعه تصريح كرد: شيلات گلستان به عنوان يكي از متوليان تامين غذاي جامعه، تلاش خود را تامين غذاي سالم به كار بسته است و به عنوان يك استان ساحلي در چند سال اخير در حوزه هاي مختلف از جمله پرورش ميگو، پرورش ماهي در دريا، پرورش ماهي با استفاده دومنظوره از آب چاههاي كشاورزي، پرورش ماهيان خاوياري و ... تلاش كرده و نقش بسزايي در توسعه استان و كشور داشته است.

مدير كل شيلات گلستان صنعت پرورش ماهيان خاوياري را به عنوان يك ظرفيت منحصربفرد در استان دانست و اذعان داشت: در گذشته توليد ماهيان خاوياري و خاويار را در دنيا به نام ايران مي شناختند و در ايران نيز جايگاه توليد خاويار منطقه گلستان كنوني بوده است. اميدواريم با تلاش مجموعه شيلات و همت تمام دستگاههاي مرتبط بتوانيم به جايگاه رفيع گذشته در صنعت خاويار دست يابيم.

مهندس قدس علوي در پايان گفت: قطعا رسيدن به اهداف مهم سازماني ميسر نخواهد شد مگر با همت نيروهاي اعتقادي و نيروهايي كه پايبند به ارزش هاي نظام هستند و در راه رسيدن به اين اهداف بزرگ تلاش مي نمايند.

گفتني است طي مراسمي با حضور حجت الاسلام والمسلمين پرويز پور مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سازمان شيلات ايران، حجت الاسلام و المسلمين سايري مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي گلستان و جمعي از مديران استاني، از زحمات محمد رضا دوستي ديلمي تقدير و حجت الاسلام حسن مهاجر نيشابوري به عنوان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در اداره كل شيلات گلستان معرفي شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه