ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اولین اظهارات بنیتس بعد از اخراج از اورتون

 

رافائل بنیتس اعتراف کرد در این فصل نتوانسته است نتایج خوبی با تیم اورتون کسب کند.

به نقل از ساکرنت، باشگاه اورتون به دلیل ادامه نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل، رافائل بنیتس را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد

او بعد از اخراج از این تیم گفت: می‌دانستم که آسان نخواهد بود. من و کارکنانم از روز اول با فداکاری کامل کار کردیم. نتایج خوبی نگرفتیم اما به دلیل شرایط مالی و مصدومیت‌هایی که با آن مواجه بودیم، شرایط سخت‌تر شد. اکنون در فوتبال همه منتظر نتایج فوری هستند. فکر می‌کنم اگر همه بازیکنان‌مان در ترکیب  بودند بهتر بازی می‌کردیم. من می‌خواهم از همه کسانی که در این مدت ما را حمایت کردند تشکر کنم. برای اورتون آرزوی موفقیت دارم.

رافائل بنیتس با صعود نیوکاسل به لیگ برتر به چهره محبوبی بین هواداران این تیم تبدیل شد و همگان فکر می‌کردند که او بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد ولی سرمربی اسپانیایی بعد از مدتی حضور در تیم دالیان چین، راهی تیم اورتون شد.

بنیتس که سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های لیورپول، رئال مادرید و اینتر را در کارنامه دارد، جانشین کارلو آنچلوتی در اورتون شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه