ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ویکنس برای همیشه ویلچرنشین شد

راننده پیشین مسابقات ایندی‌‌کار برای همیشه ویلچرنشین شد.

به گزارش تسنیم، روبرت ویکنس 32 ساله اعلام کرد که به دنبال حادثه در مسابقات ایندی‌کار 2018 باید برای همیشه باید روی ویلچر بنشیند.

این راننده 32 ساله کانادایی گفت: اکنون در مرحله‌ای هستم که دیگر قادر به بازسازی عضلاتم نیستم. متاسفانه به نظر می‌رسد که با توجه به باقی ماندن پزشکی مدرن و علام در همان سطح قبلی باید برای همیشه روی ویلچر بنشینم. این زندگی هم عالی است و خیلی از چیزها را توانستم بازگردانم. اکنون با کمک دیگری می‌توانم بلند شوم و چند قدم بروم.

روبرت ویکنس افزود: اینکه می‌پرسید چه زمانی ویلچر را ترک خواهم کرد، باید بگویم فکر نمی‌کنم چنین چیزی رخ دهد. حداقل چنین چیزی در برنامه‌های کنونی درمان وجود ندارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه