ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تبادل تجربیات و همکاری ایران و کشورهای مختلف در زمینه گردشگری

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در مادرید با مقامات و وزرای گردشگری از کشورهای مختلف دیدار و ضمن تبادل تجربیات بر همکاری در این زمینه تاکید کرد.

گردشگری و صنایع‌دستی علی‌اصغر شالبافیان در حاشیه بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از ۹ تا ۱۲ آذر در مادرید برگزار شد؛ با وزرا، مقامات ارشد و سفرای بازار هدف گردشگری کشورهای همسایه، منطقه و سایر کشورها دیدار کرد.

  او طی سه روز در نشست با مقامات گردشگری کشورهای هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه بر گسترش روابط دو جانبه تاکید کرد و انتقال تجربیات دو کشور در زمینه‌های مختلف گردشگری را خواستار شد.

شالبافیان در اهم محورهای مطرح شده ضمن دعوت مقامات به پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به سایر موضوعات از جمله استفاده از تجربیات مشترک، حمایت از کسب و کارهای دو کشور و نیز ایجاد زمینه همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد.

معاون گردشگری همچنین در دیدارهای مذکور بر تأثیر روند مدیریت کشورها در مواجهه با بحران همه‌گیری کرونا و نقش واکسیناسیون بر رونق دوباره صنعت گردشگری اشاره کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه