ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مجوز ساخت هفت طرح گردشگری در خراسان شمالی صادر شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون مجوز ساخت هفت طرح گردشگری اقامتی و پذیرایی در شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و گرمه صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، علی مستوفیان روز سه شنبه اظهار داشت: صدور این تعداد مجوز برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری و توسعه این صنعت در استان انجام شده است.

وی افزود: میزان سرمایه‌گذاری برای احداث این تاسیسات ۷۶میلیارد و ۲۳۹میلیون ریال پیش‌بینی شده است و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای بیش از ۵۰ نفر در حوزه گردشگری اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به ظرفیت‌های غنی استان در حوزه گردشگری و نقش مهم این صنعت به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان گفت: امسال هم چنین ۲۱ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری در استان صادر شده است.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع شده که پیش از شیوع ویروس کرونا سالانه ۲۰ میلیون مسافر و زائر از این مسیر تردد می کردند.

 طبیعتی بکر و دست نخورده این استان همیشه مورد توجه گردشگران و طبیعت دوستان است.

هفت هتل، یک متل، ۱۱ مهمان‌پذیر، ۳۸ خانه‌مسافر و ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی در استان خراسان شمالی مسافران را پذیرش می کنند و در مجموع شمار تخت های اقامتی در این استان به هزار تخت می رسد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲ منطقه نمونه ملی و ۲۲ منطقه نمونه گردشگری استانی دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه