ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اجرای پیاده سازی طرح بهارستان در هشت روستای سخت‌گذر شیروان

سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شیروان گفت: امسال، پیاده‌سازی طرح بهارستان (بهسازی شبکه توزیع برق) در هشت روستای واقع در مناطق سخت‌گذر این شهرستان خراسان شمالی اجرا شد.

به نوشته ایرنا، میثم ربانی اظهار داشت: برای اجرای طرح بهارستان که به منظور نوسازی و اصلاح شبکه در روستاها انجام می‌شود، بهسازی و نوسازی شبکه در حریم‌های فشار متوسط و فشار ضعیف با جابجایی ترانسفورماتور انجام شد.

جابه‌جایی تیرهای برق از معابر روستایی، مقاوم‌سازی پایه‌ها، اصلاح ولتاژ مشترکان روستایی، اصلاح شبکه و رفع اتصالات سست شبکه‌های روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستایی، اصلاح فرسودگی شبکه از جمله پایه‌ها و سیم‌های برق، بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار ضعیف شبکه‌های روستایی و اصلاح انشعابات، از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای طرح بهارستان اجرا می‌شود.

وی در ادامه به تامین برق شهرک‌های روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته مجوز تامین برق شهرک‌های قولانلو، شرکانلو، کلاته جعفری و خیر آباد اخذ شده است که این پروژه قرار است تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شیروان درباره روشنایی معابر شهرستان شیروان  نیزگفت: در بازدیدهای انجام شده، مشخص شد برای تامین روشنایی معابر در گذرگاه‌های ۶، ۸ و ۱۰ چراغ‌هایی با توان بالا نصب شده است که با اخذ مجوزهای لازم، تعداد ۳۳۰ دستگاه چراغ LED در حال نصب است.

ربانی افزود: اجرای پنج کیلومتر خط فشار متوسط ۲ مداره حد فاصل پلیس راه قدیم به سمت شیروان پروژه دیگری است که در حال حاضر آغاز شده و باید تا پایان سال به اتمام می‌رسد که علاوه بر این پنج کیلومتر خط فشار متوسط ۲ مداره حد فاصل پلیس راه قدیم به سمت شیروان برای اجرای رینگ با خط ۲ مداره شهرستان بجنورد به منظور پایداری شبکه در حال انجام است.

مجموع مشترکان برق در شیروان ۶۴ هزار نفر هستند که از این تعداد ۴۴ هزار مشترک شهری و ۲۰ هزار مشترک روستایی اند.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه