ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توصیه دادگستری به مشاوران خانواده قوه قضاییه

رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تحلیف ۲۶ مشاور خانواده قوه قضاییه بر تکریم ارباب رجوع و برخورد با روی گشاده و پایبندی بر قسم از سوی مشاوران خانواده تاکید کرد.

به گزارش اترک از دادگستری تهران، محمد جواد حشمتی مهذب در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه مهم‌ترین مساله را پیشگیری دانست و افزود: پیشگیری در هر کاری بهتر از درمان است و پیشگیری از مشکلات و دعاوی و تشکیل پرونده‌ها بسیار ضرورت دارد و اقدامات مشاوران خانواده باعث کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی می‌شود.

وی اظهارداشت: ارتقای آگاهی‌های خانواده‌ها، کاهش دعاوی خانوادگی، پیشگیری از طلاق و آسیب‌های جدی مرتبط با مشکلات خانواده از مهم‌ترین مسائل پیش‌رو است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی در موردچگونگی روند جذب و بکارگیری مشاوران توضیح داد و پاسخگوی سئوالات مشاوران حاضر در مراسم بود.

۲۶ نفر از مشاوران خانواده با برگزاری مراسم تحلیف به ارائه مشاوره در پرونده‌های خانواده خواهند پرداخت.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه