ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

فیلم‌هایی که برای رسیدن به جشنواره فجر تولید می‌شوند

«کابل پلاک ۱۰» و «رویای ساحل» دو فیلمی هستند که این روزها مراحل پایانی را برای حضور در جشنواره فجر پشت سر می‌گذارند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی کابل پلاک ۱۰ به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی نوید محمودی که در سکوت خبری آغاز شده بود اواخر مهر ماه به پایان رسیده است.

فیلم کابل پلاک ۱۰ هم اکنون در مرحله فنی و پس تولید قرار دارد و سازندگان آن فرم شرکت در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را تکمیل کرده‌اند و تلاش دارند تا این فیلم را برای نمایش در جشنواره آماده کنند.

کابل پلاک ۱۰ مضمونی متفاوت نسبت به سایر فیلم‌های نوید محمودی دارد و در خلاصه فیلم آمده است: ثریا: لیلی جان چی رو نگاه می‌کنی؟ آدم که مردن خودشو تماشا نمی‌کنه.

 

الناز شاکر دوست بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی کابل پلاک ۱۰ است.

 

«رویای ساحل» فرم حضور در فجر چهلم را پر کرد

فیلم سینمایی رویای ساحل به کارگردانی آرش سجادی حسینی و تهیه کنندگی سارا احمدی برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

این فیلم سینمایی که در دوران کرونا مقابل دوربین رفت، با پشت سر گذاشتن مراحل فنی و آماده شدن برای نمایش، فرم حضور در این دوره جشنواره فیلم فجر را پر کرده است.

لادن مستوفی، ابراهیم کوخایی، ماهان نصیری، امید فضلعلی و مبین رستگار در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند./ایرنا

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه