ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

داوری ۲ فیلمساز ایرانی در جشنواره «سینمای کودکان» هند

دو فیلمساز ایرانی در بخش‌های مختلف جشنواره «سینمای کودکان» در هند به عنوان داور حضور دارند.

محمدحسن شاه‌محمدی فیلمساز در دومین جشنواره بین المللی سینمای کودکان Kidz CINEMA آثار راه یافته به بخش انیمیشن کوتاه این جشنواره همچنین آزاده شکوری‌راد به عنوان داور در بخش بچه‌ها فیلم می سازند که مخصوص نوجوانان است، حضور دارند. در این دوره یک هزار ۵۱۹ فیلم از ۹۳ کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

جشنواره Kidz CINEMA از تاریخ ۲۰ نوامبر تا ۱۹ دسامبر برابر با ۲۹ آبان تا ۲۸ آذر در شهر بمبئی هند برگزار می شود. شاه محمدی عضو انجمن فیلم کوتاه ایران و انجمن بین المللی فیلم کودک و نوجوان (سیفژ) است و پیش از این داور پانزدهمین دوره جشنواره Short Soup سیدنی و یازدهمین دوره آکادمی ایسفا بوده است.

در این دوره از جشنواره کودکان از سرتاسر جهان با ثبت نام در جشنواره می توانند فیلم های حاضر در جشنواره را تماشا و در کارگاه های آنلاین فیلمسازی، فیلمنامه نویسی و انیمیشن شرکت کنند./ایرنا

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه