ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اتمام ساخت ۱۴۳ واحد زلزله زده خراسان شمالی تا یک ماه آینده

اترک/معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: تمرکز بنیاد مسکن روی ۱۴۳ واحد دارای اولویت نخست است و تا یک ماه آینده این واحدها به بهره برداری خواهد رسید.

علی روحانی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده گرمه و جاجرم اظهار کرد: از ابتدا بنا به شرایط منزل‌های تخریب شده اولویت بندی داشتیم و در مجموع ۱۴۳ واحد در اولویت نخست قرار گرفتند.

معاون بازسازی و امور مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی ادامه داد: اکنون از ۶۵۰ واحد در دست اجرا، فونداسیون ۴۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای کاهش هزینه مردم زلزله زده، اخذ پروانه، نقشه کشی، تأمین سیمان و… رایگان بوده است.

روحانی با اشاره به تأخیر در ابلاغ تسهیلات بازسازی از سوی دولت، گفت: تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت تا کارها سریع‌تر پیش رود.

معاون بازسازی و امور مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی در انتها بیان داشت: تمرکز بنیاد مسکن روی ۱۴۳ واحد دارای اولویت است و تا یک ماه آینده این واحدها به بهره برداری خواهد رسید.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه