ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیش‌بینی آخر هفته بارانی در خراسان شمالی/ بارش برف در ارتفاعات

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی خراسان شمالی گفت: پیش بینی می‌شود خراسان شمالی طی روزهای پایانی هفته جاری شاهد بارش باران و بارش برف در ارتفاعات باشد.

علیرضا گلرخ اظهار کرد: طی هفته جاری شهرهای راز، شیروان و فاروج با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان را شامل می‌شوند.

سرپرست اداره تحقیقات کاربردی هواشناسی خراسان شمالی ادامه داد: همچنین در گرم‌ترین ساعات دمای برخی نقاط استان مانند گرمه و جاجرم به ۲۸ درجه خواهد رسید.

وی افزود: بیشترین دما در شهرستان بجنورد طی هفته جاری ۲۶ درجه و کمترین دما ۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

گلرخ تصریح کرد: وزش باد طی هفته گاهی نسبتاً شدید است؛ همچنین از روز چهار شنبه تا جمعه شاهد بارش پراکنده باران و در ارتفاعات شاهد برف خواهیم بود.

سرپرست اداره تحقیقات کاربردی هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به کاهش دما گفت: اطمینان از نصب صحیح بخاری‌ها و رعایت نکات ایمنی ضروری است.

وی در انتها تنظیم دما و رطوبت گلخانه‌ها، آماده سازی بستر کشت پاییزه و تسریع در برداشت محصولات و انتقال به انبارهای استاندارد را از جمله توصیه‌های کشاورزی عنوان کرد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه