ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حوادث طبیعی بیش از هشت هزار میلیارد ریال به خراسان شمالی خسارت زد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: وقوع حوادث مختلف در نیمه نخست امسال بیش از هشت هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال به بخش‌های کشاورزی و زیرساخت‌های استان خسارت وارد کرد.

جواد نظری اظهار داشت: در این مدت وقوع سیل، تگرگ و سرمازدگی در استان بیش از هشت هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال به کشاورزان و دامداران استان خسارت وارد کرده است.

وی افزود: در این حادثه‌ها، ۷۹۸ رأس دام و یکهزار و ۳۲۶ قطعه طیور تلف و ۱۱۲ هزار و ۷۷۸ هکتار از کشتزارها و هفت هزار و ۷۹۹ هکتار از باغ‌ها دچار خسارت شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وقوع سیل به ۱۳۵ مورد از منابع آبی از جمله چاه و قنات خسارت شده و ۱۷۷ مورد از تاسیسات کشاورزی، ساختمان و ادوات هم دچار آسیب شده است.

نظری با اشاره به خسارت‌های حادثه‌های طبیعی به راهها گفت: در نیمه نخست امسال ۲۷۵ کیلومتر از راه‌ها و ۱۲۸ دستگاه ابنیه فنی در این محورها دچار خسارت شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: میزان خسارت سیل و بارندگی‌ها به راه‌های استان ۲۹۵ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: وقوع زلزله در اردیبهشت ماه امسال هم ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف زیر ساختی وارد کردکه در قالب اعتبارات تملک دارایی به دستگاه‌ها برای جبران بخشی از خسارات پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش، وقوع حوادث طبیعی در سال گذشته، ۱۸ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف کشاورزی، زیرساخت‌ها و ابنیه فنی استان خسارت وارد کرد./ایرنا

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه